zaterdag 16 november 2013

Toilettassen


Een tijdje geleden ben ik  begonnen een aantal toilettassen te naaien.., dat is best leuk want je kan eindeloos stofjes combineren.., er zij geen grenzen en je kan ook voor andere rassen iets leuks maken. Ik laat hier een paar voorbeelden zien...



Twee toilettassen van grappige stof met schotjes erop, als voering een ander stofje dat er mooi bij past maar leuk afsteekt..... Deze tassen zijn ca. 22 hoog en 30cm breed.



Een ander ideetje is een combi van een leuk ruitje met een stuk spijkerstof van een oude Jeans van mijn manneke....;-) Hierop heb ik een Schottenapplikatie gezet..., hoe uniek is dat...!!! Het kleine schotje is erop geplakt.
Volgens mijn manneke een heeeele dure tas....(zijn spijkerbroek kwam van pas...hihi..)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten