zondag 29 september 2013

Broodmandjes + placemats

Een tijdje geleden kwam ik per toeval op de blog van Miekk http://bymiek.blogspot.nl/
Hier heb ik heel wat inspiratie opgedaan en leuk dat er zo veel werkbeschrijvingen bij staan.
Dank je wel Miekk voor de zo duidelijke beschrijvingen

Ik heb dan ook het broodmandje gemaakt dat bij Miekk staat beschreven en zo is die dus geworden.



Natuurlijk werk ik ook eigen ideetjes uit zoals een 2e broodmandje dat ik heb zelf heb bedacht.
In een winkel kwam ik wat leuke houten mandjes tegen, ik heb een patroon uitgetekend en er een leuk stoffen binnenkant voor gemaakt, zo is een geheel nieuw broodmandje ontstaan.



Natuurlijk kon ik het niet laten en er wat passende placemats bij te maken, het stofje is immers erg leuk en leent zich goed voor dit soort dingen





Heb je interesse in één van mijn creaties of vragen mail me dan ff....;-)






2 opmerkingen: