zondag 29 september 2013

Iets over mijzelf

Mijn grote hobby zijn mijn honden.
Wij hebben 5 Schotse Terriers en 2 Westies.
Nadat ik door een schouderoperatie in november 2012 een hele tijd niet kon werken in mijn hondentrimsalon ben ik weer eens begonnen veel van mijn tijd creatief te besteden.
Dit heeft door mijn honden, showen, fokken en mijn werk de laatste jaren op een erg laag pitje gestaan.
Nu zit ik er weer volop in en uiteraard draait het ook bij mijn creaties grotendeels om de honden, het hoeven niet altijd Schotjes of Westies te zijn, ook andere rassen komen aan de orde.
Nu ik bovendien met een vriendin en collega fokker het winkeltje van onze schottenclub heb overgenomen is het natuurlijk een hele uitdaging geworden om steeds nieuwe dingen te maken en te vinden op het internet, winkels, markten etc etc etc.....niets is te dol...;-)
Er zullen ongetwijfeld heel wat creaties langs jullie heen komen en schroom niet om te vragen als je er iets meer van wil weten of iets wil bestellen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten